01 september 2006

Världens bästa bloggämne

Fick en fin idé i förmiddags - ett otroligt roligt tema att skriva en blogg kring. Har gått omkring och fnissat åt det hela dagen, så kul är det. Tänk att ingen annan skrivit om samma sak! Utan tvekan är jag briljant (och ödmjuk!).

Min idé var att vår älskade ledare har en hel del likheter med en välkänd barnboksfigur. Han kan allt, och har tusentals ångmaskiner hemma. Världens bästa Persson, helt enkelt! Det borde det väl gå att skriva ett kul blogginlägg på?

Sen gjorde jag en slagning i Google på temat "världens bästa persson" och fick det nedslående resultatet att jag inte var så ensam om idén som min fåfänga skulle önska. Om jag är briljant, så är jag några år efter...


Persson! Persson! Världens bästa Persson,
Vackra, snälla, lagom tjocka Persson,
Genomkloka, underbara Persson,
Undra på att alla alla gillar mig!


/Politruck

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]